Nasze realizacje
Nasze realizacje
Prace wykonane w 2014 roku:
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie
W grudniu 2014r. wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na terenie stacji Kurowo Braniewskie. Prace związane były z wybudowaniem dwóch rozjazdów zwyczajnych i zabudowaniem miejsc po wybudowaniu torem bezstykowym na podkładach betonowych. Prace odbywały się w zamknięciach 6 lub 12-godzinnych. Do naszych obowiązków należała również rozbiórka toru zwrotnego na odcinku 22 mb.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie
Od początku listopada do połowy grudnia wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na stacjach Ełk Osobowy, Ełk Towarowy oraz Olecko. Do naszych zadań należała wymiana kompletnych doborów podrozjazdnic w 6 rozjazdach zwyczajnych. Wszystkie prace były wykonywane metodą pojedynczej wymiany i prowadzone były pod ruchem.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Tczewie
W ostatnich trzech miesiącach 2014 roku wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na terenie stacji Zajączkowo Tczewskie oraz Tczew. Było to nasze największe tegoroczne zlecenie, które w całości zostało wykonane metodą pojedynczej wymiany i w zdecydowanej większości prace były wykonywane pod ruchem o wyjątkowo dużym natężeniu. W ramach prac mieliśmy do wykonania wymianę podrozjazdnic oraz poprawę wymiarów w 22 rozjazdach (rozjazdy zwyczajne, krzyżowe podwójne oraz skrzyżowania). Łączna długość wymienianych podrozjazdnic wyniosła niemal 3000 mb. Podczas naprawy rozjazdów wystąpiła konieczność poprawienia szerokości toru na blisko 600 podkładkach, znajdujących się na podrozjazdnicach, które nie były wymieniane. Poprawa wymiarów wykonywana była metodą przekuwania. Oprócz tego w zakres prac wchodziła wymiana 1400 szt. podkładów drewnianych na drewniane. Do naszych obowiązków należały również poprawa niwelety torów oraz rozjazdów po wykonaniu prac.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Iławie
Od początku września do końca października 2014r. wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze rozjazdów na stacjach Iława Główna, Rudzienice oraz Samborowo. Prace związane były z wymianą 7 kompletnych doborów podrozjazdnic oraz wymianą ok. 450 szt. podkładów drewnianych na drewniane oraz drewnianych na betonowe. Do naszych obowiązków należała również wymiana nawierzchni typu CBP na przejeździe na stacji Iława Główna. Prace były wykonywane zarówno pod ruchem, jak i pod zamknięciem.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Malborku
Od połowy lipca do końca września wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na przejazdach zlokalizowanych na liniach znajdujących się na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Malborku. Do naszych zadań należało całkowite wyremontowanie przejazdów w miejscowościach Stare Pole, Goraj, Ryjewo, Kwidzyn oraz Białki. W zakres remontowanych przejazdów wchodziła wymiana podkładów drewnianych na betonowe oraz betonowych na betonowe, wymiana szyn, zabudowa przejazdów płytami typu CBP oraz płytami małogabarytowymi typu Mirosław Ujski, oczyszczenie oraz uzupełnienie tłucznia na remontowanych odcinkach, wykonanie pomiarów geodezyjnych na potrzeby podbijania mechanicznego. Na wszystkich remontowanych przejazdach były układane wyłącznie płyty środkowe, a na międzytorzach i drogach przed i za przejazdami wykonywaliśmy nawierzchnię asfaltową. Na terenach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie remontowanych przejazdów wykonaliśmy obniżenie ław torowiska i międzytorzy, a także oczyszczaliśmy i profilowaliśmy rowy na odległość 50 mb od osi przejazdu. W miejscowości Stare Pole oczyściliśmy przepust, biegnący pod drogą z użyciem maszyny Wuko.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie
Od drugiej połowy lipca do początku września 2014r. wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na stacji Olsztynek. Prace związane były z wymianą 5 kompletnych doborów podrozjazdnic oraz wymiana ok. 350 szt. podkładów drewnianych na drewniane oraz drewnianych na betonowe. Prace, były wykonywane zarówno pod ruchem, jak i pod zamknięciem. Wszystkie prace z uwagi na bardzo wysokie temperatury, panujące w danym okresie, były wykonywane metodą pojedynczej wymiany.
-
Inwestor: PKP Energetyka S.A. - Zakład Północny Sekcja Zasilania Elektroenergetycznego w Olsztynie
W lipcu 2014 roku, wspólnie z naszym partnerem - firmą Asmo sp. z o.o. z Gdyni, prowadziliśmy prace naprawcze na bocznicy kolejowej, znajdującej się na terenei zakładu PKP Energetyka w Olsztynie. W zakres powierzonych nam prac wchdziła częściowa wymiana podrozjazdnic w rozjeździe zwyczajym, wraz z ponaprawczą regulacją. Dodatkowo dokonaliśmy wymiany 16 szt. podkładów drewnianych na drewniane oraz 8 szt. podkładów podstykowych.
-
Inwestor: PKP PLK S.A. - Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie
Na przeowmie czerwca i lipca 2014 roku wykonywaliśmy na zlecenie firmy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o. prace naprawcze na stacji Korsze. Prace związane były z wymianą kompletnego doboru podrozjazdnic wraz z podkładami, znajdującymi się w bezpośrednim otoczeniu rozjazdu. Prace, z uwagi na wymianę w torze głównym, na którym odbywał się ruch pociągów, prowadzone były metodą pojedyńczej wymiany.
-
Inwestor: Zarząd Dróg Wojewódzkich
W okresie 28 kwietnia - 23 maja 2014 roku, na zlecenie firmy Skanska SA prowadziliśmy w Lubawie prace torowe, związane z budową drogi wojewódzkiej nr 541. W zakres powierzonych nam prac wchodziła zmiana położenia dwóch rozjazdów zwyczajnych, wbudowanie wstawki pomiędzy rozjazdami oraz zabudowanie jej dwoma przejazdami: drogowym (zabudowa płytami typu Mirosław Ujski) oraz rowerowym (zabudowa płytami typu CBP). Oprócz ww. prac mieliśmy za zadanie przeprowadzenie modernizacji istniejącego przejazdu z płyt CBP w ciągu ulicy Składowej oraz demontaż rozjazdu zwyczajnego wraz z całym torem zwrotnym o łącznej długości 355mb, zakończonym kozłem oporowym.
-
Inwestor: Wagon Service Ostróda
Na przełomie kwietnia i maja 2014 roku wykonaliśmy na zlecenie firmy Wagon Service Ostróda sp. z o.o. prace naprawcze na terenie bocznicy kolejowej w Ostródzie. Powierzono nam zmianę specyfiki 48 styków torowych z wiszących na podparte. Podczas tych prac dokonaliśmy również wymiany kompletnego doboru podrozjazdnic w rozjeździe podwójnym skupionym, wymiany 68 podkładów drewnianych na drewniane oraz 40 podkładów betonowych na betonowe. Po wykonaniu prac torowych wyprofilowaliśmy i obniżyliśmy międzytorza oraz uzupełniliśmy niedobory podsypki w torach w ilości ok. 700 ton. Całość prac została zakończona podbiciem mechanicznym z zastosowaniem podbijarki rozjazdowej Unimat.